Saturday, December 17, 2011

Induksi Manikayu

DC Rozhan yang banyak membantu dalam aku menyelesaikan manik kayu. Hanya tuhan saja yang dapat membalas jasa baik tuan.... don't worry, believe returns will comes in many ways. Semoga persahabatan kita berterusan.
Bergambar kenang-kenangan setelah selesai 8 jam sidang. Kursus ini bersama dengan pengakap KKTM Balik Pulau dan kelana-kelana.
Ini la kawan aku (yang teri sijil tu...)yang pi kursus sekali, tapi tak teruskan dengan modul seterusnya bersama aku.. Nama dia Yussof aku panggil chop ja. Kini beliau sedang menunggu untuk kursus peringkat IV.
ADC Hazlisham... juga banyak berterima kasih saya ungkapkan kerana terlalu banyak membantu dalam proses menyelesaikan manik kayu saya. Terharu bila mengenangkannya... apa tidaknya, tarikh tarikh kursus selalunya sham akan bincang dan menghubungi saya dulu..... sijil pun hantaq sampai rumah by hand............... kagum dengan semangat dan komitment anda....
Sekian lama menunggu untuk mengikuti kursus manik kayu, akhirnya berjaya juga aku ikut kursus. Dulu kalau ada peluang, kita pulak yang tak boleh.... macam tu lah bila kita dah berada dalam alam pekerjaan. Tapi harus di ingat ini baru kursus penerangan induksi selama 8 jam. masa ni terpikiaqla pulak boleh tamat ka semua kursus nanti.... mau makan tahun.

No comments:

Post a Comment